Edelstenen voor dieren en planten

edelstenen hangers voor dieren

Een dierlijk verstand werkt niet als dat van een mens. Een dier voelt angst of vrees die een mens binnen in zich draagt aan, daarom is het belangrijk dat je zelf eerst zorgt dat je in evenwicht/balans en goede bedoelingen hebt alvorens je met edelsteen therapie begint. Edelstenen kunnen in eerste instantie de klachten verergeren en je zult eerst moeten nadenken hoe jouw dier op een bepaald edelsteen kan gaan reageren.

Wanneer je aan je huisdier werkt, weet je wanneer genoeg is. Let op de signalen bijvoorbeeld met de staart kwispelen, voetstampen, tanden laten zien, haren rechtop zetten, proberen te vluchten, en andere waarschuwingssignalen. Wees er dus op voorbereid dat je rustiger aan moet doen met de edelsteen therapie of de therapie tijdelijk moet stoppen.

Edelsteentherapie kan soms voor het dier te snel zijn om te integreren of te intens zijn en kan pijn en ander ongemak veroorzaken. Aangezien de kristalenergie het snelle helen bevordert, kan het de spanning verminderen die door een helende crisis wordt veroorzaakt. Wanneer de therapie/genezing goed gaat, zal het dier tekens van comfort en genegenheid tonen, zoals oogleden laten hangen, tandenknarsen, kwijlen, ontspanning van de spieren, zuchten…

Let op: het is niet de bedoeling dat deze informatie de raad van een dierenarts vervangt. Zoals altijd, streef naar de beste beschikbare bekwame medische raad voor uw huisdier of dier.

Sorteer op